• 24-03-2013, 14:03:09
    #1
    Orjinal Samsung galaxy s3 3 hafta kullanilmadi bile hicbir cizigi veya kozmetik sorunu yoktur. Kutu iceriligini vs anlatmaya geeek duymuyorum hersey duruyor orjinal kutusunda gonderecegim.

    Ben ingiltere de yasadigim icin telefon burdan alinmadir pasaport kaydini alici yapar. Burda 2 senelik garantisi var turkiyede gecerlilik soz konusu olup olmadigi hakkinda bir bilgim yok.

    Renk beyaz
    Fiyat 800TL

    Telefon hakkında istediğiniz tum soruları cevapliyabilirim.

    TEŞEKKÜRLER

    DIpnot : yukarda otomatikmen istem dışı satildi icon u gelmis. Yok edemedim
  • 24-03-2013, 23:18:14
    #2
    Güncel
  • 24-03-2013, 23:36:50
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Ürün geldik'den sonra ödeme sizin için uygun olur ise ve ürüne teminat göstererek arkasında oldugunuzu sağlayacak bir şey söyleyebilirseniz eğer'ki ve sünnete dayalı bir pazarlık söz konusu olur ise ciddi olarak alıcı olabilirim.
  • 24-03-2013, 23:48:52
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Telefon ingiltereden mi alıncak ? gümrük felan olayı mı var
  • 30-03-2013, 15:35:48
    #5
    Gec cevap verdigim icib uzgunum telefon yarin abim ile turkiyeye gidiyor yani istanbuldan istenilen yerw kargolanabilir gumruk odenmiyecek yani. Ilk mesajimda belirttigim gibi sadece pasaporta kaydetmeniz gerekiyor tepefonun arkasinda tabikide dururum cunku telefonda degil cizik leke bile yok yani sifir bir telefonu kutusundan cikardiginiz gunku gibi sifir ayarinda lutfen ciddi dusunen arkadaslar acele etsin cunku 2 gun sonra geç olabilir.
  • 30-03-2013, 18:05:17
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    abiniz pasaport kaydını da yaptırsa
  • 31-03-2013, 01:09:40
    #7
    Maalesef hocam, o gelince kendi telefonunu kayit ettirecek cunku 2 ay falan orda kalmasi gerekiyor...
  • 31-03-2013, 13:08:38
    #8
    XlasisMatthew adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maalesef hocam, o gelince kendi telefonunu kayit ettirecek cunku 2 ay falan orda kalmasi gerekiyor...
    1 kişi 3 adet telefon kayıt ettirebiliyor yanlış bilmiyorsam
  • 31-03-2013, 13:25:28
    #9
    1 kişi 1 adet telefon kayıt ettirebilir. Ayrıca abiniz geçici kayıt yaptırabilir yani 6 aylık. Bunun ücreti düşük. Bu telefonu kayıtlı halde 1.000 TL ye satabilirsiniz tabiki elden.