XlasisMatthew adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maalesef hocam, o gelince kendi telefonunu kayit ettirecek cunku 2 ay falan orda kalmasi gerekiyor...
1 kişi 3 adet telefon kayıt ettirebiliyor yanlış bilmiyorsam