Gec cevap verdigim icib uzgunum telefon yarin abim ile turkiyeye gidiyor yani istanbuldan istenilen yerw kargolanabilir gumruk odenmiyecek yani. Ilk mesajimda belirttigim gibi sadece pasaporta kaydetmeniz gerekiyor tepefonun arkasinda tabikide dururum cunku telefonda degil cizik leke bile yok yani sifir bir telefonu kutusundan cikardiginiz gunku gibi sifir ayarinda lutfen ciddi dusunen arkadaslar acele etsin cunku 2 gun sonra geç olabilir.