• 08-03-2013, 23:13:44
    #1
    Merhabalar. iphone 4 ekran ariyorum. Dokunmarik panelli. Urunun retina ekran olmasi onemlidir. Onceligim anakart arizasi tarzi hata vermis olup parcalari sokulup satilan iphonelardir. Onun disinda urun gercekten kaliteliyse alabilirim. Dedigim gibi retina ekran olmasi ve telefonla en ufak uyum problemi yasamamasi onemlidir. Tekliflerinizi bekliyorum.

    İyi forumlar


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 08-03-2013, 23:47:42
    #2
    hocam bizim atiersoy u önerecektim ama ygs döneminden dolayı aktif olamıyor kendisi sizinle de görüşmüş daha önce sanırım da dönüş yapma fırsatı olmamış.. size 130 tl ye ekranı ayarlayabilirim %100 retina olacaktır 1. sınıf ekrandır
  • 09-03-2013, 00:12:24
    #3
    Üyeliği durduruldu
    www.dealextreme.com bulursun burdan.
  • 09-03-2013, 00:36:58
    #4
    iPhone'dan cikma yoksa orjinal cam diye satilanlari almayin hocam.
  • 09-03-2013, 15:28:41
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bizim atiersoy u önerecektim ama ygs döneminden dolayı aktif olamıyor kendisi sizinle de görüşmüş daha önce sanırım da dönüş yapma fırsatı olmamış.. size 130 tl ye ekranı ayarlayabilirim %100 retina olacaktır 1. sınıf ekrandır
    atiersoy 17-18 yaşında mı? öyleyse o da çinden getirtip satıyor olma ihtimali yüksek. ben de ygsye hazırlanıyorum ancak arada bir bakıyorum buralara. bana otj kutulu garantili ürün falan dedi. Dedik alalım ancak adamdan hiç bi ses çıkmıyor. ondan alırım diye bekliyodum, ebaydan alsam şimdiye gelmişti


    Xhenahobia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    www.dealextreme.com bulursun burdan.
    biliyorum burdan bulabileceğimi ancak ne kadar kaliteli gelir ona emin olamıyorum

    ChuckBartowsKi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iPhone'dan cikma yoksa orjinal cam diye satilanlari almayin hocam.
    orjinal cam yok hocam biliyorum. o yüzden önceliğim çıkma ekranlar
  • 09-03-2013, 15:50:18
    #6
    YMG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    atiersoy 17-18 yaşında mı? öyleyse o da çinden getirtip satıyor olma ihtimali yüksek. ben de ygsye hazırlanıyorum ancak arada bir bakıyorum buralara. bana otj kutulu garantili ürün falan dedi. Dedik alalım ancak adamdan hiç bi ses çıkmıyor. ondan alırım diye bekliyodum, ebaydan alsam şimdiye gelmişti
    çinden getirip satmıyor 19 yaşında yakın arkadaşımdır kendisiyle telefonda görüştüm ve parçayı temin edeceğim yerin bilgisini aldım %100 retina olup birinci sınıf kalitede kutulu üründür.

    apple orjinal yedek parça üretmiyor zaten siz de bilirsiniz bunlar apple a parça üreten fabrikalardan temin edilen 1. sınıf kalitedeki ekranlardır

    belirttiğim ekranı 130 tl ye size hemen kargolayabilirim..
  • 09-03-2013, 15:57:43
    #7
    İstanbul içindeysen osmanbeyde teknik servisimizden elden 100 liraya ayarlayabilirim çıkma falan değil onun haricinde dışarıya gönder dersen kargo ücretini sen ödersin
  • 10-03-2013, 20:52:24
    #8
    muhammed71 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstanbul içindeysen osmanbeyde teknik servisimizden elden 100 liraya ayarlayabilirim çıkma falan değil onun haricinde dışarıya gönder dersen kargo ücretini sen ödersin
    istanbulda değilim hocam tekliflere açığım hala