Merhabalar. iphone 4 ekran ariyorum. Dokunmarik panelli. Urunun retina ekran olmasi onemlidir. Onceligim anakart arizasi tarzi hata vermis olup parcalari sokulup satilan iphonelardir. Onun disinda urun gercekten kaliteliyse alabilirim. Dedigim gibi retina ekran olmasi ve telefonla en ufak uyum problemi yasamamasi onemlidir. Tekliflerinizi bekliyorum.
İyi forumlar
Sent from my iPhone using Tapatalk
Alış: iPhone 4 ekran ariyorum
7
●509
- 09-03-2013, 00:36:58iPhone'dan cikma yoksa orjinal cam diye satilanlari almayin hocam.
- 09-03-2013, 15:28:41atiersoy 17-18 yaşında mı? öyleyse o da çinden getirtip satıyor olma ihtimali yüksek. ben de ygsye hazırlanıyorum ancak arada bir bakıyorum buralara. bana otj kutulu garantili ürün falan dedi. Dedik alalım ancak adamdan hiç bi ses çıkmıyor. ondan alırım diye bekliyodum, ebaydan alsam şimdiye gelmiştiMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
biliyorum burdan bulabileceğimi ancak ne kadar kaliteli gelir ona emin olamıyorumXhenahobia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
orjinal cam yok hocam biliyorum. o yüzden önceliğim çıkma ekranlarChuckBartowsKi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 09-03-2013, 15:50:18çinden getirip satmıyor 19 yaşında yakın arkadaşımdır kendisiyle telefonda görüştüm ve parçayı temin edeceğim yerin bilgisini aldım %100 retina olup birinci sınıf kalitede kutulu üründür.YMG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
apple orjinal yedek parça üretmiyor zaten siz de bilirsiniz bunlar apple a parça üreten fabrikalardan temin edilen 1. sınıf kalitedeki ekranlardır
belirttiğim ekranı 130 tl ye size hemen kargolayabilirim.. - 09-03-2013, 15:57:43İstanbul içindeysen osmanbeyde teknik servisimizden elden 100 liraya ayarlayabilirim çıkma falan değil onun haricinde dışarıya gönder dersen kargo ücretini sen ödersin
- 10-03-2013, 20:52:24istanbulda değilim hocam tekliflere açığım halamuhammed71 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle