atiersoy 17-18 yaşında mı? öyleyse o da çinden getirtip satıyor olma ihtimali yüksek. ben de ygsye hazırlanıyorum ancak arada bir bakıyorum buralara. bana otj kutulu garantili ürün falan dedi. Dedik alalım ancak adamdan hiç bi ses çıkmıyor. ondan alırım diye bekliyodum, ebaydan alsam şimdiye gelmişti
çinden getirip satmıyor 19 yaşında yakın arkadaşımdır kendisiyle telefonda görüştüm ve parçayı temin edeceğim yerin bilgisini aldım %100 retina olup birinci sınıf kalitede kutulu üründür.
apple orjinal yedek parça üretmiyor zaten siz de bilirsiniz bunlar apple a parça üreten fabrikalardan temin edilen 1. sınıf kalitedeki ekranlardır
belirttiğim ekranı 130 tl ye size hemen kargolayabilirim..