hocam bizim atiersoy u önerecektim ama ygs döneminden dolayı aktif olamıyor kendisi sizinle de görüşmüş daha önce sanırım da dönüş yapma fırsatı olmamış.. size 130 tl ye ekranı ayarlayabilirim %100 retina olacaktır 1. sınıf ekrandır
atiersoy 17-18 yaşında mı? öyleyse o da çinden getirtip satıyor olma ihtimali yüksek. ben de ygsye hazırlanıyorum ancak arada bir bakıyorum buralara. bana otj kutulu garantili ürün falan dedi. Dedik alalım ancak adamdan hiç bi ses çıkmıyor. ondan alırım diye bekliyodum, ebaydan alsam şimdiye gelmişti
biliyorum burdan bulabileceğimi ancak ne kadar kaliteli gelir ona emin olamıyorum
iPhone'dan cikma yoksa orjinal cam diye satilanlari almayin hocam.
orjinal cam yok hocam biliyorum. o yüzden önceliğim çıkma ekranlar