• 01-07-2015, 18:37:20
    #1
    Merhaba.

    Bildiğiniz gibi forumda çeşitli alexa ve yorum grupları var. Bu grupların en büyük sorunu ise üyelerin gruplardaki devamlılığının olmaması. Bu sorunu yaşamak istemeyen ya da sürekli olarak bu gruplarda yer almak istemeyen kişiler için bu konu iş görecektir diye düşünüyor ve katılımlarınızı bekliyorum.

    1 yorum atana 1 yorum atıyorum.


    Yorumlarda aranan nitelikler
    • Yorumlar alakalı ve kısa olmayacak şekilde olmalıdır.
    • Aynı kişi 1-2 gün arayla tekrar yorum talebinde bulunabilir.
    • Yorum attıktan sonra siteden hemen çıkmayın yaklaşık 5 dakika süre ile sitede kalın. (Sekmeyi kapatmayın yeterlidir. Gezinmek şart değil)

    Aşağıdaki örnek formu doldurup konuya yazarsanız 24 saat içinde yorumlarda geri dönüş yapacağım.


    Alıntı
    Örnek Form

    Yorum attığım kullanıcı adı: Burak Başoğlu
    Yorum atılacak sitem: sitenizinadresi.com

    Hangi siteye Yorum Atacağım?

    Facebook sayfasından konulara tıklayarak siteye ulaşabilirsiniz. İster sayfadaki konulara ister başka konulara yorum atabilirsiniz. https://goo.gl/mSsLWC
  • 04-07-2015, 17:05:42
    #2
    Yorum attığım kullanıcı adı: Erkan Budak
    Yorum atılacak sitem: arabahaberim.com

    Alexa toolbar mevcut. Gezdim sitenizi de.
  • 04-07-2015, 18:10:12
    #3
    bu olayı günlük düzenli yapsak? gezinti grubu bi grup olsak falan.

    Yorum yaptım. sony haberine
    yorum yapılacak sitem: http://bit.ly/1IzCaCE
    yorumdan sonra acık bıraktım. 5 dk sonra kaptıcam sitenizi. yorumunzu bekliorum
  • 04-07-2015, 18:41:46
    #4
    Yorum attığım kullanıcı adı: Yaşar K.
    Yorum atılacak sitem: http://bit.ly/1HDpVUW


    şimdi herkes senin sitene yorum atacak ama benim siteme sadece sen yorum atacaksın. bunu genele yaymak lazım. o zaman sağlam bir dayanışma oılur
  • 04-07-2015, 20:44:19
    #5
    pscopat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu olayı günlük düzenli yapsak? gezinti grubu bi grup olsak falan.

    Yorum yaptım. sony haberine
    yorum yapılacak sitem: http://bit.ly/1IzCaCE
    yorumdan sonra acık bıraktım. 5 dk sonra kaptıcam sitenizi. yorumunzu bekliorum

    IsTeaM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yorum attığım kullanıcı adı: Erkan Budak
    Yorum atılacak sitem: arabahaberim.com

    Alexa toolbar mevcut. Gezdim sitenizi de.
    Ahmet Korkmaz kullanıcı adıyla yorum yaptım.

    sosyopat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yorum attığım kullanıcı adı: Yaşar K.
    Yorum atılacak sitem: http://bit.ly/1HDpVUW


    şimdi herkes senin sitene yorum atacak ama benim siteme sadece sen yorum atacaksın. bunu genele yaymak lazım. o zaman sağlam bir dayanışma oılur
    Sevil Gürkan adıyla yorum yaptım.
  • 04-07-2015, 20:45:54
    #6
    Teşekkürler yorumunuz için. Bunu sürekli yapsak aslında. Hepimiz sitelerimiz için güzel olmaz mı?
  • 04-07-2015, 20:53:49
    #7
    IsTeaM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler yorumunuz için. Bunu sürekli yapsak aslında. Hepimiz sitelerimiz için güzel olmaz mı?
    Merhaba.

    Düzenli olsa elbette daha iyi olacaktır. Düzenli yorum yapabilecek ve devamlılığı olan kişilerle bende birlikte olmak isterim. Bu konuda 5 6 kişilik bir grup olursa (grup üyesi fazla olmayan) bende katılabilirim. Bu yönde bir çoğunluk oluşursa bana bildirirsiniz. Bu tip gruplarda malesef devamlılık yok. Siz örneğin 10 yorum atmışsınız diğer kişi 3 4 yorum atmış oluyor emeğiniz boşa gidiyor. Ben geçici olarak böyle bir çözüm buldum.

    İyi çalışmalar.
  • 04-07-2015, 21:15:22
    #8
    MakaleServisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba.

    Düzenli olsa elbette daha iyi olacaktır. Düzenli yorum yapabilecek ve devamlılığı olan kişilerle bende birlikte olmak isterim. Bu konuda 5 6 kişilik bir grup olursa (grup üyesi fazla olmayan) bende katılabilirim. Bu yönde bir çoğunluk oluşursa bana bildirirsiniz. Bu tip gruplarda malesef devamlılık yok. Siz örneğin 10 yorum atmışsınız diğer kişi 3 4 yorum atmış oluyor emeğiniz boşa gidiyor. Ben geçici olarak böyle bir çözüm buldum.

    İyi çalışmalar.
    3-4 yorum olmasa bile gruptaki kişiler günde 1 yorum yapılsa bile siteye değer katar. Grupta 10 kişi olsa 10 yorum olur 1 günde.

    Biri oncü olup grup kursa katılırım
  • 04-07-2015, 22:23:23
    #9
    pscopat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3-4 yorum olmasa bile gruptaki kişiler günde 1 yorum yapılsa bile siteye değer katar. Grupta 10 kişi olsa 10 yorum olur 1 günde.

    Biri oncü olup grup kursa katılırım
    Merhaba.

    Biri öncü olur mu bilemiyorum ancak 10 kişi fazlası olursa o kadar çok zaman ayırmanız gerekir o sitelere. 10 adet nitelikli yorum yapmak için 10 adet konuyu okumayı gerektirir. O nedenle 5 6 kişilik küçük bir grup dahi iş görür. Az olsun öz olsun.

    Konuya yazanları tenzih ederek belirteyim: Açıkçası o kadar kişinin yorum yapıp yapmadığını denetlemek (10 kişi civarı) ve o kişilerin sitelerini tek tek gezip nitelikli yorum atmak uzun zaman alacaktır. Hergün o kadar zaman ayırmak mümkün olmaz. 5 6 kişi olursa daha gerçekçi bir hedef olur.