pscopat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3-4 yorum olmasa bile gruptaki kişiler günde 1 yorum yapılsa bile siteye değer katar. Grupta 10 kişi olsa 10 yorum olur 1 günde.

Biri oncü olup grup kursa katılırım
Merhaba.

Biri öncü olur mu bilemiyorum ancak 10 kişi fazlası olursa o kadar çok zaman ayırmanız gerekir o sitelere. 10 adet nitelikli yorum yapmak için 10 adet konuyu okumayı gerektirir. O nedenle 5 6 kişilik küçük bir grup dahi iş görür. Az olsun öz olsun.

Konuya yazanları tenzih ederek belirteyim: Açıkçası o kadar kişinin yorum yapıp yapmadığını denetlemek (10 kişi civarı) ve o kişilerin sitelerini tek tek gezip nitelikli yorum atmak uzun zaman alacaktır. Hergün o kadar zaman ayırmak mümkün olmaz. 5 6 kişi olursa daha gerçekçi bir hedef olur.