IsTeaM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler yorumunuz için. Bunu sürekli yapsak aslında. Hepimiz sitelerimiz için güzel olmaz mı?
Merhaba.

Düzenli olsa elbette daha iyi olacaktır. Düzenli yorum yapabilecek ve devamlılığı olan kişilerle bende birlikte olmak isterim. Bu konuda 5 6 kişilik bir grup olursa (grup üyesi fazla olmayan) bende katılabilirim. Bu yönde bir çoğunluk oluşursa bana bildirirsiniz. Bu tip gruplarda malesef devamlılık yok. Siz örneğin 10 yorum atmışsınız diğer kişi 3 4 yorum atmış oluyor emeğiniz boşa gidiyor. Ben geçici olarak böyle bir çözüm buldum.

İyi çalışmalar.