Merhaba.
Düzenli olsa elbette daha iyi olacaktır. Düzenli yorum yapabilecek ve devamlılığı olan kişilerle bende birlikte olmak isterim. Bu konuda 5 6 kişilik bir grup olursa (grup üyesi fazla olmayan) bende katılabilirim. Bu yönde bir çoğunluk oluşursa bana bildirirsiniz. Bu tip gruplarda malesef devamlılık yok. Siz örneğin 10 yorum atmışsınız diğer kişi 3 4 yorum atmış oluyor emeğiniz boşa gidiyor. Ben geçici olarak böyle bir çözüm buldum.
İyi çalışmalar.
3-4 yorum olmasa bile gruptaki kişiler günde 1 yorum yapılsa bile siteye değer katar. Grupta 10 kişi olsa 10 yorum olur 1 günde.
Biri oncü olup grup kursa katılırım