• 24-12-2012, 14:03:27
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar, benim Galaxy Ace cep telefonum var. Bir bayan olarak kendime en uygun olan modelin bu olduğunu düşünmüştüm. Ancak telefon çok fazla kasıyor. Bazen donup kalıyor. Bu telefondan kullanan var mı? Benimle aynı sorunları yaşayan var mı? Yoksa benim telefonum hatalı mı?
  • 24-12-2012, 14:14:31
    #2
    Galaxy Ace hem bellek hem de depolama alanı bakımından düşük bir alan sağlar. Fakat yoğun işlemler yapmayan bir kullanıcı için gayet kullanışlı bir cihazdır.

    Son zamanlarda, cihazıma aşırı yükleme yaptığım için bende de donmalar başladı. Kaldı ki galaxy s 3 cihazlarda bile bazen donmalar kapanmalar olabiliyormuş diye duydum.
    Sonuç olarak cihazın dahili depolama alanını biraz rahatlatıp kullanılmayan uygulamaları silerseniz cihazınızda ki donma problemini en aza indirgeyebilirsiniz diye düşünüyorum.

    GT-S5830i cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 24-12-2012, 15:43:50
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Kreaker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Galaxy Ace hem bellek hem de depolama alanı bakımından düşük bir alan sağlar. Fakat yoğun işlemler yapmayan bir kullanıcı için gayet kullanışlı bir cihazdır.

    Son zamanlarda, cihazıma aşırı yükleme yaptığım için bende de donmalar başladı. Kaldı ki galaxy s 3 cihazlarda bile bazen donmalar kapanmalar olabiliyormuş diye duydum.
    Sonuç olarak cihazın dahili depolama alanını biraz rahatlatıp kullanılmayan uygulamaları silerseniz cihazınızda ki donma problemini en aza indirgeyebilirsiniz diye düşünüyorum.

    GT-S5830i cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
    Teşekkür ederim hocam. Sileceğim bir de öyle deneyeceğim.
  • 24-12-2012, 16:03:44
    #4
    Rica ederim umarım problemsiz bir şekilde kullanmaya devam edersiniz..

    GT-S5830i cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi