Arkadaşlar, benim Galaxy Ace cep telefonum var. Bir bayan olarak kendime en uygun olan modelin bu olduğunu düşünmüştüm. Ancak telefon çok fazla kasıyor. Bazen donup kalıyor. Bu telefondan kullanan var mı? Benimle aynı sorunları yaşayan var mı? Yoksa benim telefonum hatalı mı?