Kreaker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Galaxy Ace hem bellek hem de depolama alanı bakımından düşük bir alan sağlar. Fakat yoğun işlemler yapmayan bir kullanıcı için gayet kullanışlı bir cihazdır.

Son zamanlarda, cihazıma aşırı yükleme yaptığım için bende de donmalar başladı. Kaldı ki galaxy s 3 cihazlarda bile bazen donmalar kapanmalar olabiliyormuş diye duydum.
Sonuç olarak cihazın dahili depolama alanını biraz rahatlatıp kullanılmayan uygulamaları silerseniz cihazınızda ki donma problemini en aza indirgeyebilirsiniz diye düşünüyorum.

GT-S5830i cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Teşekkür ederim hocam. Sileceğim bir de öyle deneyeceğim.