• 07-12-2012, 00:58:46
    #1
    çoğu haber sitesinde ve android bloglarında s2 için jelly bean güncellemesi kasımda gelecek dendi ama kies ile bağlandığımda hiçbir güncelleme bulmuyor
    haberler mi doğru değildi yoksa ben mi yanlış yapıyorum? s2 cihazına jelly kuran var mı? varsa nasıl yaptınız?
  • 14-12-2012, 05:36:47
    #2
    Bu aralar çıkması bekleniyor, nette varolan da sızıntı sürümü
  • 14-12-2012, 09:51:09
    #3
    4.0.4 resmi sürüm vermeden nasıl olurda 4.1 verecekler merak ediyorum 4.1.2 custom sürüm var ben kuruyorum
  • 16-12-2012, 00:07:51
    #4
    kasım sonunda çıkacak dedi kocaman cnnturk sitesi ses soluk yok hala, kiese düşse kendim güncellicem ama kiese düşmüyor
  • 18-12-2012, 15:39:38
    #5
    Telefonunun garantisi bittiyse yada yurtdışı cihazsa Cyanogen Mod 10 kur gitsin