Konu
Galaxy s2 jelly bean ne oldu?
16-12-2012, 00:07:51
#4
depresanz
kasım sonunda çıkacak dedi kocaman cnnturk sitesi ses soluk yok hala, kiese düşse kendim güncellicem ama kiese düşmüyor