Konu
Galaxy s2 jelly bean ne oldu?
14-12-2012, 09:51:09
#3
Kungiman
4.0.4 resmi sürüm vermeden nasıl olurda 4.1 verecekler merak ediyorum 4.1.2 custom sürüm var ben kuruyorum