• 27-11-2012, 20:17:39
    #1
    Arkadaşlar öncelikle bu türm konularda teknoloji fakiri olduğumu belirteyim.

    yeni bir telefon getirdiler bana samsung ace bununla r10 a giremiyorum veya diğer farklı forumlara (smf, vs) sorunsuz girmek için ne yapmam gerekiyor acaba detaylı bir bilgi verebilecek olan varmı?
  • 27-11-2012, 20:18:36
    #2
    Tapatalk adlı programı yüklenen gerekli

    HTC Desire S cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 27-11-2012, 20:21:49
    #3
    KOZBA.NET
    Defineci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar öncelikle bu türm konularda teknoloji fakiri olduğumu belirteyim.

    yeni bir telefon getirdiler bana samsung ace bununla r10 a giremiyorum veya diğer farklı forumlara (smf, vs) sorunsuz girmek için ne yapmam gerekiyor acaba detaylı bir bilgi verebilecek olan varmı?
    Bende Glaxy Ace var. Sorunsuz biçimde r10'da takılıyorum. Telefonun kendi internet programı mevcut. Ona gir oradan r10'a gir. Ben her gün 2 saat yol gidiyorum ve sürekli r10'dayım
  • 27-11-2012, 20:28:36
    #4
    Arkadaşlar sizler bildiğiniz yoldan cümleler kullanmışsınız. detaylı bir açıklama beklemiştim. telefonda şu menüden şuraya, oradan buna tıkla, şuraya gir vs.
  • 27-11-2012, 21:28:04
    #5
    Defineci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar sizler bildiğiniz yoldan cümleler kullanmışsınız. detaylı bir açıklama beklemiştim. telefonda şu menüden şuraya, oradan buna tıkla, şuraya gir vs.
    tapatalk diye program var.. ben sana dosyayı atayım, hafıza kartından çalıştır onu. sonra forum ara r10 yaz, bi bakmışsın buradasın istiyorsan pm at.
  • 27-11-2012, 21:30:18
    #6
    https://play.google.com/store/apps/d...lkpro.activity

    Sent from my SGH-I747M
  • 27-11-2012, 21:36:19
    #7
    oldu galiba. opera tarayiciyla girdim. tesekkurler herkese
  • 29-11-2012, 23:50:55
    #8
    Tapatalk'ı kullanmanı tavsiye ederim daha kolay ulaşırsın.Pm at istersen elimdeki son sürümün linkini atayım sana normalde ücretli bir uygulama.
  • 08-12-2012, 04:32:23
    #9
    Ucretsiz nasil kullana biliyoruz ki bende hafiza karti yok
    Kendi hafizasini kullaniyorum.