Arkadaşlar öncelikle bu türm konularda teknoloji fakiri olduğumu belirteyim.
yeni bir telefon getirdiler bana samsung ace bununla r10 a giremiyorum veya diğer farklı forumlara (smf, vs) sorunsuz girmek için ne yapmam gerekiyor acaba detaylı bir bilgi verebilecek olan varmı?
Android telefonla r10 a Girmek?
9
●929
- 27-11-2012, 20:21:49Bende Glaxy Ace var. Sorunsuz biçimde r10'da takılıyorum. Telefonun kendi internet programı mevcut. Ona gir oradan r10'a gir. Ben her gün 2 saat yol gidiyorum ve sürekli r10'dayımDefineci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-11-2012, 21:28:04tapatalk diye program var.. ben sana dosyayı atayım, hafıza kartından çalıştır onu. sonra forum ara r10 yaz, bi bakmışsın buradasınDefineci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
istiyorsan pm at.
- 27-11-2012, 21:30:18