Defineci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar öncelikle bu türm konularda teknoloji fakiri olduğumu belirteyim.

yeni bir telefon getirdiler bana samsung ace bununla r10 a giremiyorum veya diğer farklı forumlara (smf, vs) sorunsuz girmek için ne yapmam gerekiyor acaba detaylı bir bilgi verebilecek olan varmı?
Bende Glaxy Ace var. Sorunsuz biçimde r10'da takılıyorum. Telefonun kendi internet programı mevcut. Ona gir oradan r10'a gir. Ben her gün 2 saat yol gidiyorum ve sürekli r10'dayım