Arkadaşlar öncelikle bu türm konularda teknoloji fakiri olduğumu belirteyim.

yeni bir telefon getirdiler bana samsung ace bununla r10 a giremiyorum veya diğer farklı forumlara (smf, vs) sorunsuz girmek için ne yapmam gerekiyor acaba detaylı bir bilgi verebilecek olan varmı?