• 11-11-2012, 17:46:58
    #1
    Arkadaşlar akıllılardan bi tane almayı düşünüyorum ama:

    samsung çabuk bozuluyor diyorlar siz ne diyorsunuz?
    Nokia mı samsung mu alalım?
  • 11-11-2012, 17:49:31
    #2
    Ben s3 kullanıyorum. Alırken 2 adet aldım ve hiç bir sorun yaşamadım. Hatta iphone4s gibi modeller karşısında da bence çok başarılı. Tamirat konusunda bir tecrübe yaşamadım çok şükür ama şöylede değerlendirmek lazım : Kaç tane satılıp kaçı tamirata gidiyor? Çünkü şuan satışda rekor üzerine rekor kırıyorlar.
  • 11-11-2012, 17:52:21
    #3
    nokia akıllı telefon piyasasında sınıfta kaldı böyle giderse kalacak gibi de duruyor. S3 kullanıyorum şu an iphone vs akıllı telefonlar kullandım ama S3 başka bi olay bana göre kesinlikle samsung ve özelliklede s3.
  • 11-11-2012, 22:19:05
    #4
    samsung gibi artıları var ama nokia da taş gibi yaw
  • 11-11-2012, 22:19:34
    #5
    akıllı telefon ise samsung
  • 11-11-2012, 22:22:58
    #6
    Bu sorduğunuz soru 5 sene öncesinde kaldı.
  • 11-11-2012, 22:24:37
    #7
    tabiki de samsung
  • 11-11-2012, 22:27:33
    #8
    Nokia telefonları belli bir yüklemeden sonra aşırı donma gibi problemleri oluyor. 5800'ı bu yüzden sattım.
  • 11-11-2012, 22:33:01
    #9
    büyük çoğunluk samsung diyecektir.