• 11-11-2012, 22:34:43
    #10
    bahsettiğiniz olay 2000 ler 2005 ler olsaydı nokia derdik.fakat akıllı telefonlar çıkttıktan sonra nokia kendini yenileyemedi.symbian dan vazgeçemedi.ve sonuç hüsrana uğradı elindeki büyük pazarı samsung'a bıraktı. kolay kolay da geri alacağını sanmıyorum
  • 11-11-2012, 22:43:40
    #11
    hepinize teşekkürler.
  • 11-11-2012, 22:50:33
    #12
    bmw mi tofas mi sorusuna benzemis.

    tabikide samsun (akilli telefon)
  • 12-11-2012, 12:16:30
    #13
    Nokia symbian ile artık pazardaki değerini kaybetti yeni nesil ios,android yada windows işletim sistemli cep telefonları piyasaya hakim oldu artık bu yüzden samsung'u tavsiye ederim.