bahsettiğiniz olay 2000 ler 2005 ler olsaydı nokia derdik.fakat akıllı telefonlar çıkttıktan sonra nokia kendini yenileyemedi.symbian dan vazgeçemedi.ve sonuç hüsrana uğradı elindeki büyük pazarı samsung'a bıraktı. kolay kolay da geri alacağını sanmıyorum