Ben s3 kullanıyorum. Alırken 2 adet aldım ve hiç bir sorun yaşamadım. Hatta iphone4s gibi modeller karşısında da bence çok başarılı. Tamirat konusunda bir tecrübe yaşamadım çok şükür ama şöylede değerlendirmek lazım : Kaç tane satılıp kaçı tamirata gidiyor? Çünkü şuan satışda rekor üzerine rekor kırıyorlar.