Güncel olarak iphone 15 kullanıyordum. Daha öncesinde de 14 ve 11 modellerini kullanmıştım. Ardından çeşitli nedenlerden dolayı İphone'u satıp yurt dışı S23U aldım. Elimde de bir S23 alacak kadar nakit kaldı. Bu parayı başka şekilde değerlendireceğim.
Evet baz model 15 ile s23 ultra'yı karşılaştırmak haksızlık gibi gelebilir fakat fiyat bakımından aynı seviyede oldukları için bir mahsur görmüyorum karşılaştırmakta.
Uzun süredir İOS kullanan birisi olarak net bir şekilde s23 ultra gerçekten olmuş diyorum ve iphone yerine çok rahat tercih edilebilir bir telefon olmuş. Sizin yorumlarınızı da duymak isterim.
iPhone 15'ten S23 Ultra'ya Geçtim
23
●1.828
- 30-12-2023, 20:15:37Hocam sırasıyla 11, 14 ve 15 kullanan birisi olarak hiç öyle hissettirmedi telefon bana. Önyargılı yaklaşmamak lazım.Xcolor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teşekkürleryigityavuzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 30-12-2023, 20:17:44Samsung'u yıllardır kullanmayan birisi olarak böyle bir yorumu neye göre yaptınız açıklar mısınız.?Xcolor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-12-2023, 20:19:18gerek donanım gerek kamera lensi olsun samsung cihazlar ve kullandıkları is ler yaygınlıktan ötürü kullanılması yaygındır ve linux tabanlıdır eksi yönleri ise çabuk hacklenebilmeleri
iphone ise gerek anakartın ve kamera lensi ve kullandıkları güvenlik yazılımın üst seviyede olmasıdır ki gerçekten ios üzerinde çok az exploit çalıştırabilirsiniz bu yüzden ios sağlamdır. - 30-12-2023, 20:21:01Doğru tercih. Apple'dan fazla fazla vergi alınıyor ve gereksiz pahalı, bence parası olan beğeniyorsa almalı yalnızca. Sırf isminden dolayı borca, krediye falan girenler görüyorum çok saçma. Parası olan adama koymaz tabii istediğini alsın.