Güncel olarak iphone 15 kullanıyordum. Daha öncesinde de 14 ve 11 modellerini kullanmıştım. Ardından çeşitli nedenlerden dolayı İphone'u satıp yurt dışı S23U aldım. Elimde de bir S23 alacak kadar nakit kaldı. Bu parayı başka şekilde değerlendireceğim.

Evet baz model 15 ile s23 ultra'yı karşılaştırmak haksızlık gibi gelebilir fakat fiyat bakımından aynı seviyede oldukları için bir mahsur görmüyorum karşılaştırmakta.

Uzun süredir İOS kullanan birisi olarak net bir şekilde s23 ultra gerçekten olmuş diyorum ve iphone yerine çok rahat tercih edilebilir bir telefon olmuş. Sizin yorumlarınızı da duymak isterim.