Xcolor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
attan inip eşeğe binmişiniz hocam
Hocam sırasıyla 11, 14 ve 15 kullanan birisi olarak hiç öyle hissettirmedi telefon bana. Önyargılı yaklaşmamak lazım.
yigityavuzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun
teşekkürler