Doğru tercih. Apple'dan fazla fazla vergi alınıyor ve gereksiz pahalı, bence parası olan beğeniyorsa almalı yalnızca. Sırf isminden dolayı borca, krediye falan girenler görüyorum çok saçma. Parası olan adama koymaz tabii istediğini alsın.