• 09-12-2023, 19:22:25
    #1
    Arkadaşlar şuan aktif realme c55 kullanıyorum aslında memnunum ama macbook vs kullandığım için iphone daha iyi olacağını düşünüyorum ek olarak ben iOs arayüzünr hayran biriyim.
    Sizce bunu satıp 11 almak mantıklı olur mu?

    Birde konudan bağımsız şunu sormak istiyorum kimi ilanlar iphone 11 8-9 bine koyuyor, kimi 15-16 bine koyuyor, bazısı yurtdışı ama bazı ucuzlar yurtiçi de oluyor garantili falan yazıyor bu neden böyle?
  • 09-12-2023, 19:26:57
    #2
    Üyeliği durduruldu
    İphone 11 almalısınız

    8 9 satmazlar yurt dışıdır yani

    yurt içi face id bozuklar 13-15 k arası
    Çalışan 17-19k
  • 09-12-2023, 20:33:29
    #3
    3 sene sonra güncelleme olmayabilir ona göre karar vermek lazım.yoksa iphone tabii
  • 09-12-2023, 22:39:58
    #4
    SniperMask adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İphone 11 almalısınız

    8 9 satmazlar yurt dışıdır yani

    yurt içi face id bozuklar 13-15 k arası
    Çalışan 17-19k
    Valla var hocam aralarda ya YD falan da yazmıyor baya sorunsuz falan yazıyorlar bende anlayamadım bi acaip piyasası var bu telefonların.

    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 sene sonra güncelleme olmayabilir ona göre karar vermek lazım.yoksa iphone tabii
    Hocam güncelleme gidince ne kaybediyoruz? eğer temel uygulamalarda sıkıntı olmazsa güvenlik açısından endişe etmem açıkcası ben.
  • 09-12-2023, 22:46:45
    #5
    0 alacaksan 12 al arada fazla fiyat farkı yok