Arkadaşlar şuan aktif realme c55 kullanıyorum aslında memnunum ama macbook vs kullandığım için iphone daha iyi olacağını düşünüyorum ek olarak ben iOs arayüzünr hayran biriyim.
Sizce bunu satıp 11 almak mantıklı olur mu?
Birde konudan bağımsız şunu sormak istiyorum kimi ilanlar iphone 11 8-9 bine koyuyor, kimi 15-16 bine koyuyor, bazısı yurtdışı ama bazı ucuzlar yurtiçi de oluyor garantili falan yazıyor bu neden böyle?
realme c55 mi iPhone 11 mi?
4
●122
- 09-12-2023, 19:22:25
- 09-12-2023, 19:26:57Üyeliği durdurulduİphone 11 almalısınız
8 9 satmazlar yurt dışıdır yani
yurt içi face id bozuklar 13-15 k arası
Çalışan 17-19k - 09-12-2023, 22:39:58Valla var hocam aralarda ya YD falan da yazmıyor baya sorunsuz falan yazıyorlar bende anlayamadım bi acaip piyasası var bu telefonların.SniperMask adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam güncelleme gidince ne kaybediyoruz? eğer temel uygulamalarda sıkıntı olmazsa güvenlik açısından endişe etmem açıkcası ben.eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle