SniperMask adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İphone 11 almalısınız

8 9 satmazlar yurt dışıdır yani

yurt içi face id bozuklar 13-15 k arası
Çalışan 17-19k
Valla var hocam aralarda ya YD falan da yazmıyor baya sorunsuz falan yazıyorlar bende anlayamadım bi acaip piyasası var bu telefonların.

eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 sene sonra güncelleme olmayabilir ona göre karar vermek lazım.yoksa iphone tabii
Hocam güncelleme gidince ne kaybediyoruz? eğer temel uygulamalarda sıkıntı olmazsa güvenlik açısından endişe etmem açıkcası ben.