Arkadaşlar şuan aktif realme c55 kullanıyorum aslında memnunum ama macbook vs kullandığım için iphone daha iyi olacağını düşünüyorum ek olarak ben iOs arayüzünr hayran biriyim.
Sizce bunu satıp 11 almak mantıklı olur mu?

Birde konudan bağımsız şunu sormak istiyorum kimi ilanlar iphone 11 8-9 bine koyuyor, kimi 15-16 bine koyuyor, bazısı yurtdışı ama bazı ucuzlar yurtiçi de oluyor garantili falan yazıyor bu neden böyle?