• 07-07-2022, 20:41:40
    #1
    Merhabalar,
    Öncelikle bu devirde bu soruyu sorduranlara selam olsun :d Sizce se 2020 128 gb mı, se 2022 64 gb mı?

    Yurtdışı iphone 12 düşünüyordum ama sürekli imei uzatma yaptırmakla falan uğraşamayacağım sanırım, baya kararsız kaldım. Bu iki telefonun özellikleri aşağı yukarı zaten benzer (benim açımdan), tek sorun 2022'nin biraz daha fazla güncelleme alacak olması ama onda da hafıza düşük, ileriki yıllarda 64gb iyice çöp olabilir diye düşünüp sizlere sormak istedim. Ne dersiniz?
  • 07-07-2022, 20:50:57
    #2
    12 aylık imei 400 civarında 12 ayda bir 400 civarı vermemek için binlerce lirayı pat diye vermeniz parasal konudan sorun olabilir hocam forumda satışı yapan kişi var isterseniz bi araştırın ona göre haraket edin
  • 07-07-2022, 21:00:35
    #3
    SE20 ve SE22 arasındaki fark Süreyya hanımın değişimi arasındaki farktan daha az hocam
  • 07-07-2022, 21:16:56
    #4
    Muhammet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    12 aylık imei 400 civarında 12 ayda bir 400 civarı vermemek için binlerce lirayı pat diye vermeniz parasal konudan sorun olabilir hocam forumda satışı yapan kişi var isterseniz bi araştırın ona göre haraket edin
    Hocam o konuyu çok araştırdım o yüzden şüpheliyim. Yapılan işlem 2 aylık oluyor, daha fazla vaatte bulunanlar 2 ay dolmadan risk alıp tekrar başvuruyor diyorlar. Yıllar boyunca da bu sistem devam etmeyebilir. Ha iphone 12 10 bin, bahsettiğim telefonların tr fiyatı da o civarda, uzun vadede yurtdışı olan zarar ettiriyor gibi. Diğer modeller konusunda bir şey diyemem tabii.

    D3veloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    SE20 ve SE22 arasındaki fark Süreyya hanımın değişimi arasındaki farktan daha az hocam
    😂 Aynen öyle hocam o yüzden 2020'ye daha yakınım bende.