12 aylık imei 400 civarında 12 ayda bir 400 civarı vermemek için binlerce lirayı pat diye vermeniz parasal konudan sorun olabilir hocam forumda satışı yapan kişi var isterseniz bi araştırın ona göre haraket edin
Hocam o konuyu çok araştırdım o yüzden şüpheliyim. Yapılan işlem 2 aylık oluyor, daha fazla vaatte bulunanlar 2 ay dolmadan risk alıp tekrar başvuruyor diyorlar. Yıllar boyunca da bu sistem devam etmeyebilir. Ha iphone 12 10 bin, bahsettiğim telefonların tr fiyatı da o civarda, uzun vadede yurtdışı olan zarar ettiriyor gibi. Diğer modeller konusunda bir şey diyemem tabii.
SE20 ve SE22 arasındaki fark Süreyya hanımın değişimi arasındaki farktan daha az hocam
😂 Aynen öyle hocam o yüzden 2020'ye daha yakınım bende.