Merhabalar,
Öncelikle bu devirde bu soruyu sorduranlara selam olsun :d Sizce se 2020 128 gb mı, se 2022 64 gb mı?

Yurtdışı iphone 12 düşünüyordum ama sürekli imei uzatma yaptırmakla falan uğraşamayacağım sanırım, baya kararsız kaldım. Bu iki telefonun özellikleri aşağı yukarı zaten benzer (benim açımdan), tek sorun 2022'nin biraz daha fazla güncelleme alacak olması ama onda da hafıza düşük, ileriki yıllarda 64gb iyice çöp olabilir diye düşünüp sizlere sormak istedim. Ne dersiniz?