• 03-07-2022, 14:07:49
    #1
    Merhabalar.
    Şuan iPhone XS 256 GB kullanıyorum. Şarjı hızlı bitme başladı. Batarya değiştireceğim orijinal takacağım için 1300 küsur bir ücreti var.

    Bunu vermek yerine biraz daha ekleyip, telefonu satıp s22 alsam diye düşündüm. Apple a da çok alıştım ama s22 tasarımı çok hoşuma gitti. bir de snapdragon 8 gen 1 işlemci kullanıyormuş, 8Gb RAM var.

    Ne diyorsunuz bu konuda?
  • 03-07-2022, 14:10:23
    #2
    ben bugune kadar hep s4, s6, s8, s21 kullandım. kısa süreliğine iphone 7 kullanmıştım.
    bence samsung yerine iphone al
  • 03-07-2022, 14:12:17
    #3


    Gözün kapalı al S10+ da çok gözüm var hala.
  • 03-07-2022, 14:13:26
    #4
    S21 kullanan biri olarak söylüyorum alınmaz... kesinlikle iphone diyorum..... Gerek statü olarak gerekse kullanım açısından 10 kat üstün iphone
  • 03-07-2022, 14:20:14
    #5
    S22 pili üzer. Samsung genel itibariyle pil sorunu mevcut. İsınmalarıda cabası.
  • 03-07-2022, 14:31:35
    #6
    S22 bataryası 3700 mAh çok düşük bence
  • 03-07-2022, 14:42:21
    #7
    iphone dan vazgeçme
  • 03-07-2022, 14:52:53
    #8
    Galaxy S serisine bağlı bir kullanıcı olarak S20 'den S22 'ye geçtim. İşlemci haricinde bir fark olmamakla beraber batarya durumu berbat, dayanmıyor.
  • 03-07-2022, 15:10:28
    #9
    windrunner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben bugune kadar hep s4, s6, s8, s21 kullandım. kısa süreliğine iphone 7 kullanmıştım.
    bence samsung yerine iphone al
    KingCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    S21 kullanan biri olarak söylüyorum alınmaz... kesinlikle iphone diyorum..... Gerek statü olarak gerekse kullanım açısından 10 kat üstün iphone
    holyeagles adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    S22 pili üzer. Samsung genel itibariyle pil sorunu mevcut. İsınmalarıda cabası.
    Nokvi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    S22 bataryası 3700 mAh çok düşük bence
    slayerktv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iphone dan vazgeçme
    Senturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Galaxy S serisine bağlı bir kullanıcı olarak S20 'den S22 'ye geçtim. İşlemci haricinde bir fark olmamakla beraber batarya durumu berbat, dayanmıyor.
    Sürekli iPhone kullanmıştım zaten. Bir farklılık olsun diye düşündüm ama biz yine iPhone dan devam edelim en iyisi.