Merhabalar.
Şuan iPhone XS 256 GB kullanıyorum. Şarjı hızlı bitme başladı. Batarya değiştireceğim orijinal takacağım için 1300 küsur bir ücreti var.
Bunu vermek yerine biraz daha ekleyip, telefonu satıp s22 alsam diye düşündüm. Apple a da çok alıştım ama s22 tasarımı çok hoşuma gitti.

bir de snapdragon 8 gen 1 işlemci kullanıyormuş, 8Gb RAM var.
Ne diyorsunuz bu konuda?