ben bugune kadar hep s4, s6, s8, s21 kullandım. kısa süreliğine iphone 7 kullanmıştım.
bence samsung yerine iphone al
S21 kullanan biri olarak söylüyorum alınmaz... kesinlikle iphone diyorum..... Gerek statü olarak gerekse kullanım açısından 10 kat üstün iphone
S22 pili üzer. Samsung genel itibariyle pil sorunu mevcut. İsınmalarıda cabası.
S22 bataryası 3700 mAh çok düşük bence
Galaxy S serisine bağlı bir kullanıcı olarak S20 'den S22 'ye geçtim. İşlemci haricinde bir fark olmamakla beraber batarya durumu berbat, dayanmıyor.
Sürekli iPhone kullanmıştım zaten. Bir farklılık olsun diye düşündüm ama biz yine iPhone dan devam edelim en iyisi.