• 25-01-2022, 14:58:38
    #1
    Merhabalar, Galaxy S8 cihazıma önce root attım sonra Hades v2 yani Note 9 romu kurdum ancak romu kurunca root gitti. Şimdi yeniden root atmak istiyorum note 9 için olan rootu mu kullanmam gerekiyor yoksa daha önce kullandığım S8 rootunu mu kullanmam gerekiyor?
  • 25-01-2022, 15:05:54
    #2
    Kurumsal PLUS
    Room attığınız için note 9 , ama roomlu yazılımlarda genellikle kendi rootu olur zaten ayarları kontrol edin
  • 25-01-2022, 15:07:19
    #3
    Zekeriyafaik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Room attığınız için note 9 , ama roomlu yazılımlarda genellikle kendi rootu olur zaten ayarları kontrol edin
    Yanıtınız için teşekkür ederim hocam.

    Evet bencede rootlu kalması gerekiyordu ancak root checker gibi uygulamalardan bakınca olmadığını söylüyor, magisk denilen rootu gizleyen bir araç varmış uygulamalarımda görünmüyor ama muhtemelen o gizliyordur diye düşünüyorum.
  • 25-01-2022, 15:11:53
    #4
    Merhaba
    rom kurarken twrp'den ne olur ne olmaz diye önce root kurmalıydınız
    eğer gittiyse root . şuan twrp'den magisk yükleyin zip. sonra telefona magisk yükleyin. Bazı sürümlerde böyle olabiliyor genelde twrp'den oluyor root'u silebiliyor rom atarken
  • 25-01-2022, 15:13:55
    #5
    Alcatraz2020 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba
    rom kurarken twrp'den ne olur ne olmaz diye önce root kurmalıydınız
    eğer gittiyse root . şuan twrp'den magisk yükleyin zip. sonra telefona magisk yükleyin. Bazı sürümlerde böyle olabiliyor genelde twrp'den oluyor root'u silebiliyor rom atarken
    Hocam telefonu dünden beri bayağı kişiselleştirdim, twrp'den magiski kurarken yine format falan atmam gerekiyor mu?
  • 25-01-2022, 15:17:50
    #6
    kalipsotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam telefonu dünden beri bayağı kişiselleştirdim, twrp'den magiski kurarken yine format falan atmam gerekiyor mu?
    magisk yükleyince veriler silinmez diye hatırlıyorum hocam. telefondan telefona değişebilir. ama twrp'ye girin zaten format factory reset vs seçmenizi isteyecek mi istemezse zaten silmez. ama yinede siz verilerinizi yedekleyin ne olur ne olmaz. Zaten root atmayınca rom atmanında pek anlamı kalmıyor en son ihtimal en baştan yapmanız
  • 25-01-2022, 15:32:17
    #7
    Olan durum çok normal, root eski yazılımda kalmıştır yeni rom ilé otomatik olarak kalkmıştır. Bazı editörler Custom roma root ü dahil ederken bazıları etmez. Twrp ile tam yedek alın, sonra üzerine s8 root deneyebilirsiniz.

    Farklı model için deneme yapmayın, ek olarak TÜM RİSK SIZE AITTIR, başarılar...