Zekeriyafaik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Room attığınız için note 9 , ama roomlu yazılımlarda genellikle kendi rootu olur zaten ayarları kontrol edin
Yanıtınız için teşekkür ederim hocam.

Evet bencede rootlu kalması gerekiyordu ancak root checker gibi uygulamalardan bakınca olmadığını söylüyor, magisk denilen rootu gizleyen bir araç varmış uygulamalarımda görünmüyor ama muhtemelen o gizliyordur diye düşünüyorum.