Hocam telefonu dünden beri bayağı kişiselleştirdim, twrp'den magiski kurarken yine format falan atmam gerekiyor mu?
magisk yükleyince veriler silinmez diye hatırlıyorum hocam. telefondan telefona değişebilir. ama twrp'ye girin zaten format factory reset vs seçmenizi isteyecek mi istemezse zaten silmez. ama yinede siz verilerinizi yedekleyin ne olur ne olmaz. Zaten root atmayınca rom atmanında pek anlamı kalmıyor en son ihtimal en baştan yapmanız