• 17-04-2021, 21:05:20
    #1
    igtr.net
    Uzun süredir ıphone kullanıyorum şarjları hep aynı kısa sürede bitiyor bana şarjı güzel giden bir telefon önerisinde bulunabilir misiniz?
  • 17-04-2021, 21:08:55
    #2
    One plus aldım bundan 2 yıl önce o kadar iyiki Her şeyi ile (sadece şarj değil ) ve başka bi telefon almam artık o derece memnunum
  • 17-04-2021, 21:10:01
    #3
    Şayomi
  • 17-04-2021, 21:11:21
    #4
    Bende öyle diyordum max 15 gün android kullanabildim geri döndüm direk iOS’e hem de android’den daha güvenli sistem
  • 17-04-2021, 21:12:30
    #5
    Huawei marka alabilirsin
  • 17-04-2021, 21:15:47
    #6
    igtr.net
    bigfish adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    One plus aldım bundan 2 yıl önce o kadar iyiki Her şeyi ile (sadece şarj değil ) ve başka bi telefon almam artık o derece memnunum
    Teşekkürler hocam
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şayomi
    Teşekkürler hocam
    sosyalteknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende öyle diyordum max 15 gün android kullanabildim geri döndüm direk iOS’e hem de android’den daha güvenli sistem
    Kendi telefonumu satmayacam eğer sorun olursa geri döneriö 😂
    baskiworld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Huawei marka alabilirsin
    Hangisi hocam
  • 17-04-2021, 21:16:09
    #7
    iphone
  • 17-04-2021, 21:19:03
    #8
    igtr.net
    korkufan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iphone
    Hocam ıphone se kullanıyorum 2020 daha 1 yıl olmadı. 8 ay oldu ama şarjı çok kötü bence hani tamam normal kullanım için yeterli ama internet falan takıldın mı çok hızlı bitiyor
  • 17-04-2021, 21:22:04
    #9
    Yıllardır iPhone kullanıcısıyım bazen iPhone aldığıma pişmanım diyorum sonra elime bir Android telefon alıyorum ve iPhone'uma şükür ediyorum.