korkufan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iphone
Hocam ıphone se kullanıyorum 2020 daha 1 yıl olmadı. 8 ay oldu ama şarjı çok kötü bence hani tamam normal kullanım için yeterli ama internet falan takıldın mı çok hızlı bitiyor