bigfish adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
One plus aldım bundan 2 yıl önce o kadar iyiki Her şeyi ile (sadece şarj değil ) ve başka bi telefon almam artık o derece memnunum
Teşekkürler hocam
ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şayomi
Teşekkürler hocam
sosyalteknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende öyle diyordum max 15 gün android kullanabildim geri döndüm direk iOS’e hem de android’den daha güvenli sistem
Kendi telefonumu satmayacam eğer sorun olursa geri döneriö 😂
baskiworld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Huawei marka alabilirsin
Hangisi hocam