• 16-02-2021, 01:13:17
    #1
    Bugün izmire gidip Xiaomi Redmi Note 9 4GB (128GB) buz mavisi modelini aldım.Cihazı yurtdışı imei atılmış sıfır kutusunda sıkı bir pazarlıkla aldım.



    Cihazı Xiaominin sitesinde sorgulattığımda orjinal olduğu teyit ediliyor.Imei falanda atılmış.İlk bakışta hoş görünüyor.Biraz kaba gibi görünse de kibarlığını hissettiriyor.Kamera ve ses olarak mükemmel.Oyunlarla aram olmasa da Mortal Kombat , Asphalt 9 Legends , Need For Speed: No Limits yükledim ve oynadım.Herhangi bir kasma görmedim.Herkes pubg ile test etsede bu yüklediğim oyunların grafikleri çok yüksektir.Mortal Kombat 11 yükleyecektim fakat mobilde bulamadım.Kullandıkça gelişmeleri buradan sizlere aktaracağım.Şimdilik çok şükür mükemmel görünüyor.
  • 16-02-2021, 01:14:47
    #2
    Bende 7 aydır kullanıyorum çok güzel telefon özellikle kamerası (pro modelini kullanıyorum)
  • 16-02-2021, 01:20:51
    #3
    Btc_Daddy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende 7 aydır kullanıyorum çok güzel telefon özellikle kamerası (pro modelini kullanıyorum)
    Aslında iphone 7 bulmuştum ekranın altında hafif çatlak vardı çizgi gibi 1450 ye alacaktım.Adam telefonu sıfırladı hattı taktım kurulumunu yaptim tak diye kapandı telefon.Adam şarjı bahane etmeye çalışsa da yemedik tabiki.. Kendisi de tedirgin olunca paramı geri aldım.Allah kurtardı yani sanırım anakartı bozuktu.

    Bu cihaz için daha önce konuşmuştum gitmişken İzmire çankaya ya geçip bunu aldım.
  • 16-02-2021, 01:23:53
    #4
    Kurumsal PLUS
    Güzel telefon hayırlı olsun
  • 16-02-2021, 01:24:53
    #5
    Hayırlı olsun dost.
  • 16-02-2021, 01:34:03
    #6
    ravenx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel telefon hayırlı olsun
    Risque adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun dost.
    teşekkürler ederim sağolun