Bende 7 aydır kullanıyorum çok güzel telefon özellikle kamerası (pro modelini kullanıyorum)
Aslında iphone 7 bulmuştum ekranın altında hafif çatlak vardı çizgi gibi 1450 ye alacaktım.Adam telefonu sıfırladı hattı taktım kurulumunu yaptim tak diye kapandı telefon.Adam şarjı bahane etmeye çalışsa da yemedik tabiki.. Kendisi de tedirgin olunca paramı geri aldım.Allah kurtardı yani sanırım anakartı bozuktu.
Bu cihaz için daha önce konuşmuştum gitmişken İzmire çankaya ya geçip bunu aldım.