Bugün izmire gidip
Xiaomi Redmi Note 9 4GB (128GB) buz mavisi modelini aldım.Cihazı yurtdışı imei atılmış sıfır kutusunda sıkı bir pazarlıkla aldım.
Cihazı Xiaominin sitesinde sorgulattığımda orjinal olduğu teyit ediliyor.Imei falanda atılmış.İlk bakışta hoş görünüyor.Biraz kaba gibi görünse de kibarlığını hissettiriyor.Kamera ve ses olarak mükemmel.Oyunlarla aram olmasa da
Mortal Kombat ,
Asphalt 9 Legends ,
Need For Speed: No Limits yükledim ve oynadım.Herhangi bir kasma görmedim.Herkes pubg ile test etsede bu yüklediğim oyunların grafikleri çok yüksektir.Mortal Kombat 11 yükleyecektim fakat mobilde bulamadım.Kullandıkça gelişmeleri buradan sizlere aktaracağım.Şimdilik çok şükür mükemmel görünüyor.