• 01-06-2020, 02:16:50
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Hepinize teşekkür ederim, yarın ilk işim bir telefoncuya gidip yaptırmak olacak sanırım... İnşallah 300 bandını geçmez ve aynı gün teslim ederler..

    safakyilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam 300ü geçmez gibi allahtan s8 cihazınız yok
    https://www.yetkili1servis.com/huawe...nya-meram.html
    Ritalin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    KazimKs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ortalama 300-400 arası
    mtersoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/alisveris-bolumu...fiyatlara.html

    Belki arkadaş yardımcı olur hocam, geçmiş olsun.
    asiminnesli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    en az 500 diyorum orjinal ekran icin ama orginal ekran taktirmana gerek yok diyorum hatta yapabilirim diyorsan alete bile ihtiyacin yok internette komple kit halinde satiliyor al kullan tabi merakin da varsa yoksa git yaptir
    volkans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,
    P20 Lite yeni değiştirdim, 1,5 hafta olmadı 460 TL sizinkisi daha ucuzdur, garantisi varsa kesinlikle garantiden yaptırın ben burdan gittim yaptırdım hemen verdiler.. dışarıda hemen bozulur.
    zAHo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bence orijinal taktırma ben mate 10 lite için taktırdım 1 sene sonra ghostscreen sorunu oldu ve 500 TL verdim
    BUYRAK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kardeşim orjinal ekran diye bir şey yok normal üretim var bide kaliteli orjinal diye yutturulan ortalama 200-300 masrafı var
  • 01-06-2020, 02:35:55
    #11
    Bende de aynı telefondan vardı ekranı kırıldı 4 ay önce 350 tl yaptırmıştım eski tadı vermiyor yani ekran canlılığını yitiriyor parlaklık artıyor fark çok belli oluyor bir süre sonra da kamera 2 mp lik kamera gibi vga gibi göstermeye başladı geçmiş olsun
  • 01-06-2020, 02:40:52
    #12
    Üyeliği durduruldu
    QII adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende de aynı telefondan vardı ekranı kırıldı 4 ay önce 350 tl yaptırmıştım eski tadı vermiyor yani ekran canlılığını yitiriyor parlaklık artıyor fark çok belli oluyor bir süre sonra da kamera 2 mp lik kamera gibi vga gibi göstermeye başladı geçmiş olsun
    Ön kamera+24+2 değil mi? 2 mp demişsiniz ama.
    Hocam şuanda olsun da,1-2 ay idare etsin beni yeter.
    Tüm maillerim, tüm herşeyim telefon erişimiyle açılıyor..