Bende de aynı telefondan vardı ekranı kırıldı 4 ay önce 350 tl yaptırmıştım eski tadı vermiyor yani ekran canlılığını yitiriyor parlaklık artıyor fark çok belli oluyor bir süre sonra da kamera 2 mp lik kamera gibi vga gibi göstermeye başladı geçmiş olsun