QII adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende de aynı telefondan vardı ekranı kırıldı 4 ay önce 350 tl yaptırmıştım eski tadı vermiyor yani ekran canlılığını yitiriyor parlaklık artıyor fark çok belli oluyor bir süre sonra da kamera 2 mp lik kamera gibi vga gibi göstermeye başladı geçmiş olsun
Ön kamera+24+2 değil mi? 2 mp demişsiniz ama.
Hocam şuanda olsun da,1-2 ay idare etsin beni yeter.
Tüm maillerim, tüm herşeyim telefon erişimiyle açılıyor..