• 01-12-2019, 14:11:08
    #1
    İlerleyen günlerde redmi note 8 pro almayı düşünüyorum. Kullanan arkadaşların deneyimleri nasıl merak ediyorum. Tavsiye eder misiniz? Artı ve eksileri ne?
  • 01-12-2019, 14:13:26
    #2
    Arkadaşa trendyol üzerinden aldık bakalım iyi gibi gözüküyor.
  • 01-12-2019, 14:19:31
    #3
    Vallahi hocam şu yaşıma kadar ne iphoneler ne androidler gördüm

    Ama böyle bi telefon markasını gerçekten ilk defa görüyorum.

    1Ay öncesine kadar abim iphone 7 sini satıp note 8 pro ya geçiş yaptı.

    Geçtiği ilk günden söylediği şey böyle güzel bir telefon olduğunu bilsem 1Sene öncesinde satardım.

    Benimde telefonla bir deneyimim oldu telefon çok hızlı bir telefon gram kasma yok oyunlardada gayet iyi performans veriyor kamerası zaten anlatmaya gerek yok efsane bir kameraya sahip

    Size tavsiyem kesinlikle almanız fiyat performans bakımından efsane bir telefon diyebilirim.
  • 01-12-2019, 14:25:13
    #4
    Ben kullanıyorum. kamerası iyi ve hızlı bir telefon tek könü yanı görüntülü aramalar da görüntü kalitesi berbat. sık sık görüntülü arama yapmıyorsan tavsiye ederim. Zaten fiyatına göre böyle telefon bulamassın. vestel venus z40 bile 3500 liraya satılıyor.
  • 01-12-2019, 14:25:34
    #5
    Murataraz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vallahi hocam şu yaşıma kadar ne iphoneler ne androidler gördüm

    Ama böyle bi telefon markasını gerçekten ilk defa görüyorum.

    1Ay öncesine kadar abim iphone 7 sini satıp note 8 pro ya geçiş yaptı.

    Geçtiği ilk günden söylediği şey böyle güzel bir telefon olduğunu bilsem 1Sene öncesinde satardım.

    Benimde telefonla bir deneyimim oldu telefon çok hızlı bir telefon gram kasma yok oyunlardada gayet iyi performans veriyor kamerası zaten anlatmaya gerek yok efsane bir kameraya sahip

    Size tavsiyem kesinlikle almanız fiyat performans bakımından efsane bir telefon diyebilirim.
    Detaylı açıklamanız için teşekkürler hocam.
  • 01-12-2019, 14:30:11
    #6
    Note 7 pro kullanıyorum öncesinde iPhone kullanıyordum değiştirince bir rahatlama geldi xiaomi tavsiye ederim
  • 01-12-2019, 14:32:26
    #7
    Kullanıyorum tavsiye ederim
  • 01-12-2019, 15:22:44
    #8
    Ben de kullanıyorum gerçekten inanılmaz bu fiyata bu özelliler.
    Oyunlarda (pubg,cod vs) hiç bir takılma ve ısınma olmuyor. Zaten sıvı soğutma varmış
    iPhone 6 kullanıyordum ona göre çok büyük geldi ama alışılır diye düşünüyorum
  • 01-12-2019, 15:27:41
    #9
    Yeğenime aldım pro modelini kendime de note 8 aldım. Herkes o kadar övdü ki bu telefonu gelsin de bir bakalım.