Xiaomi resmi note 8 pro kullanan var mı?
10
●784
- 01-12-2019, 14:11:08İlerleyen günlerde redmi note 8 pro almayı düşünüyorum. Kullanan arkadaşların deneyimleri nasıl merak ediyorum. Tavsiye eder misiniz? Artı ve eksileri ne?
- 01-12-2019, 14:19:31Vallahi hocam şu yaşıma kadar ne iphoneler ne androidler gördüm
Ama böyle bi telefon markasını gerçekten ilk defa görüyorum.
1Ay öncesine kadar abim iphone 7 sini satıp note 8 pro ya geçiş yaptı.
Geçtiği ilk günden söylediği şey böyle güzel bir telefon olduğunu bilsem 1Sene öncesinde satardım.
Benimde telefonla bir deneyimim oldu telefon çok hızlı bir telefon gram kasma yok oyunlardada gayet iyi performans veriyor kamerası zaten anlatmaya gerek yok efsane bir kameraya sahip
Size tavsiyem kesinlikle almanız fiyat performans bakımından efsane bir telefon diyebilirim. - 01-12-2019, 14:25:13Ben kullanıyorum. kamerası iyi ve hızlı bir telefon tek könü yanı görüntülü aramalar da görüntü kalitesi berbat. sık sık görüntülü arama yapmıyorsan tavsiye ederim. Zaten fiyatına göre böyle telefon bulamassın. vestel venus z40 bile 3500 liraya satılıyor.
- 01-12-2019, 14:25:34Detaylı açıklamanız için teşekkürler hocam.Murataraz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-12-2019, 15:22:44Ben de kullanıyorum gerçekten inanılmaz bu fiyata bu özelliler.
Oyunlarda (pubg,cod vs) hiç bir takılma ve ısınma olmuyor. Zaten sıvı soğutma varmış
iPhone 6 kullanıyordum ona göre çok büyük geldi ama alışılır diye düşünüyorum