Vallahi hocam şu yaşıma kadar ne iphoneler ne androidler gördüm

Ama böyle bi telefon markasını gerçekten ilk defa görüyorum.

1Ay öncesine kadar abim iphone 7 sini satıp note 8 pro ya geçiş yaptı.

Geçtiği ilk günden söylediği şey böyle güzel bir telefon olduğunu bilsem 1Sene öncesinde satardım.

Benimde telefonla bir deneyimim oldu telefon çok hızlı bir telefon gram kasma yok oyunlardada gayet iyi performans veriyor kamerası zaten anlatmaya gerek yok efsane bir kameraya sahip

Size tavsiyem kesinlikle almanız fiyat performans bakımından efsane bir telefon diyebilirim.