Ben kullanıyorum. kamerası iyi ve hızlı bir telefon tek könü yanı görüntülü aramalar da görüntü kalitesi berbat. sık sık görüntülü arama yapmıyorsan tavsiye ederim. Zaten fiyatına göre böyle telefon bulamassın. vestel venus z40 bile 3500 liraya satılıyor.